ליווי ותמיכה בשינויים בחיים

כל משבר זה הזדמנות לשינוי ענק - לחקור דרכים מסתוריות, לצלול לנבכי עצמך ולעזור לך להפוך להיות האדם שבאמת נועדת להיות.

אני מזמינה אותך להגיע לקליניקה שלי ולקבל ליווי שמשולב עם טיפול ייחודי שיסייע לך להתמודד עם המשבר נכון, לקבל כלים פרקטיים שיאפשרו לך להבין את עצמך יותר טוב ולבחור בנתיב הנכון ביותר בשבילך.

RF6C2392

טיפולי CBT

שילוב של טיפול התנהגותי וקוגניטיבי במהלכו משנים דפוסי חשיבה וקבלת תפיסת מציאות שונה.

RF6C2284

הילינג

טיהור אנרגטי שאפשר לשחרר אנרגיות שאינן משרתות אותנו ולהיות פתוחים לקבל אנרגיות רעננות וחיוביות.

RF6C2363

תרגול ויישום

הטיפולים שלי משלבים כלים ייחודים שמותאמים לכל אדם באופן אישי כדי להגיע לתוצאות האפקטיביות ביותר.

RF6C2528

מרחב טיפולים מוגן

הטיפולים נערכים בקליניקה עם אווירה אמפתית ומרגיעה. ניתן לקיים פגישות גם בזום/בסקייפ.

אתן עשויות לחשוב "זה לעולם לא יקרה לי", אך במוקדם או במאוחר זה קורה כמעט לכולם: נקלעתן למשבר מסוים בחייכן ואתן עומדות בפני צומת דרכים. פתאום, אתן יכולות למצוא את עצמכן מפקפקים בכל מה שהשגתם וכל מה שהקדשתם את עצמכם בכל השנים האחרונות. כל התוכניות שדאגתן לפתח בקפידה – נראות עכשיו לא הגיונות.

אתן מתנהגות באימפולסיביות ואף בזבזנות שלא אופיינית לכן, מנסות לעשות שינויים גדולים ותוהות אם אי פעם תחזירו את תחושת הביטחון והתכלית שלכן. למזלכן, אתן לא לבד. הרבה נשים חוות משברים דומים ואין לזה חוקיות, זה יכול לקרות בכל גיל, בכל בית ובכל קריירה, אך דבר אחד בטוח – כל משבר הוא פוטנציאל לשינוי יפיפה.

אני יודעת שזה לא פשוט לעבור שינוי כזה גדול, אני מכירה את הפחד ואת התחושה שכל העולם מטלטל כמו ספינה בים סוער– אני בעצמי עברתי טיפולים כדי להגיע למקום בו אני פועלת ביומיום מתוך אהבה עצומה ומציעה לאנשים ליווי אישי ותמיכה מלאה בשינויים.

במסגרת התהליך אני פותחת בפניכן מרחב ריפוי והכרה בפוטנציאל הגלום בשינוי. השינוי שלכן זה הזדמנות לצמוח, להתעורר ולעבור טרנספורמציה בתחומי החיים השונים: קריירה, זוגיות, משפחה, פיננסי ועוד. באמצעות הכלים שאני אעביר לכן תוכלו לגלות הזדמנויות חדשות ולהגיע לתחושה של העצמה אישית, הערכה ומימוש עצמי.

מתי מומלץ לפנות לליווי ותמיכה?

RF6C0298

קצת עליי...

שמי ארינה לפושנר, אני פסיכותרפיסטית בגישת CBT ועוזרת מדי יום למטופלות שלי למצוא את הדרך הנכונה בשבילן ולהביא ריפוי ושמחה לחייהן.

לפני חמש שנים, התחלתי במסע שהוביל אותי לשינוי הגדול בחיי ועברתי טיפול רגשי אנרגטי שאפשר לי לזהות את היכולות האמיתיות שלי. באותה תקופה, היה לי בית מושלם, משפחה, קריירה.

לכאורה כל מה שאדם צריך בשביל להרגיש אושר. אבל זה לא היה המצב. הרגשתי תקועה, חסרת תקווה, כבויה ולא הייתי מסוגלת להגיד לא לאנשים. אחרי טיפולים, מחקר ולימודים רבים – התאהבתי בתחום הטיפולי והבנתי שנועדתי לעזור לאנשים שניצבים במקום שאני הייתי בו.

התחלתי ללמוד כדי לקבל את הידע והכלים המקצועיים ביותר לצד היכולות שכבר קיימות אצלי באופן טבעי.

אני מלווה נשים באתגרים/משברים רגשיים בחיים ומסייעת להן לגלות את כוחן מחדש דרך העצמה אישית, ריפוי וכלים מיוחדים שעוזרים להן ביומיום.

Healing is an art. It take time,  It take practice, It takes love.

לנוחיותך, המפגשים יכולים להתקיים במספר דרכים: פגישה פיזית, זום או סקייפ.

אשמח לעזור גם לך וללוות אותך בדרך להגשמה העצמית שלך, מוכנה לשינוי? אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ונקבע פגישת היכרות ראשונה.