מעגל נשים

מרחב קסום, עמוק, מוגן, משחרר ומאפשר לדבר על כל נושא בפתיחות

מה זה מעגל נשים?

מעגל נשים מעניק הזדמנות לנשים לצמוח, להתבונן פנימה ולחקור, באנרגיה עוצמתית ומכילה כמו שרק נשים יודעות ויכולות לספק. האנרגיה הקסומה מאפשרת לך להשאיר מחוץ למעגל את הלחץ והעומס של חיי היומיום ולהתחבר אל עצמך, אל נשים אחרות ואל מקור העצמה הפנימי שלך.

מה קורה במעגל?

המעגל הוא מרחב להתבוננות עצמית ומנוחה, זה הוא מקום חופשי משיפוט. אנחנו מתכנסות יחדיו, קבוצה של נשים וכל אחת חולקת את חוכמתה וחוויותיה במסע. 

תוכלי לשתף בכל התחושות, הכאבים והפחדים הכי גדולים, לעתים תוכלי לקבל עצה טובה ולעתים רק ההקשבה והנוכחות יאפשרו לך להרגיש שיש מישהי שמבינה את הכאב שלך ללא מילים. 

מעגל נשים יוצר מרחב בטוח ומוגן בו אפשר לדבר על כל נושא בפתיחות, ללמוד מחוכמת המעגל, לצחוק ולבכות, לשיר ולנוע, להשתתף ולשתוק. מפגשים בהם מתגלה מרחב קסום, עמוק, מוגן משחרר ומאפשר.

במפגשים שלי אני נעזרת בקלפים שנועדו לשמש כשפה בלתי מילולית שעוקפת את החשיבה המודעת ועוזרת לנו לקדם הבנה לרגשות ומחשבות שטמונות בנו ואנחנו לא תמיד מודעות אליהם.

אני משלבת גם דמיון מודרך, מדיטציות, מיינדפולנס, כתיבה אינטואיטיבית, תרגילי התמקדות, עבודה יצירתית ועוד.

על אילו נושאים אנחנו מדברות:

זוגיות: בין אם את רווקה, נשואה או גרושה – במעגל יש מקום להכול. אנחנו נדבר על הצפיות שלנו, על הבעיות שלנו, הפחדים והחלומות ובמהלך המעגל אחלוק אתכן כלים לשיפור הזוגיות והתקשורת.

התפתחות אישית: באמצעות כלים שאעביר לכן במעגל- אנחנו נצלול לתוך עצמנו, נלמד להכיר את המחסומים שעוצרים אותנו ואת הדרכים לפרוץ אותם במרחב אמפאתי, מפרגן ומעצים.

מעגל הקשבה: לפתח הקשבה עמוקה וצלולה לזולת, לתמוך ולהיתמך וללמוד תקשורת מקרבת. במעגל הקשבה הדגש הוא על מרחב נקי משיפוט וביקורת ובכך לעודד כנות ודפוסי תקשורת בריאים עם המשפחה שלנו, חברים, קולגות ועוד.

ריפוי ילד הפנימי: במעגלים את תלמדי להכיר ולהתחבר עם הילדה הפנימית שלך, החיבור הזה יכול לעזור לנו להחלים מחוויות, טראומות ואמונות שהושרשו בנו מילדות. כשאנחנו עושים שלום עם הילדה שבתוכנו, אנחנו יכולות להיות פנויות לאהוב את עצמנו, לסלוח ולחיות בשלום עם ההחלטות שלנו.

חיבור לאישה שאת: חיי היומיום שלנו, הלחצים, המחויבויות – כל הדברים הללו מנתקים אותנו מהאנרגיה הנשית העוצמתית שלנו, מהאינטואיציה, מהחיות ומכוח היצירה. במעגל אנחנו נפרוץ את החסמים ונתחבר לעוצמה נשית כדי שתוכלי לנקות, להתחבר, לשחר ולרפא את הלב שלך ולהזין אותו באהבה תוך גילוי העוצמות והיכולות האמיתיות שלך.

מי מנחה את המעגל?

שמי ארינה לפושנר, אני פסיכותרפיסטית בגישת CBT ועוזרת מדי יום למטופלות שלי למצוא את הדרך הנכונה בשבילן ולהביא ריפוי ושמחה לחייהן.

לפני חמש שנים עברתי את השינוי הגדול בחיי ועברתי טיפול רגשי, תודעתי ואנרגטי שאפשר לי לגלות את היכולות האמיתיות שלי. למרות שבאותה תקופה היה לי כל מה שאדם מאושר לכאורה צריך – בית, משפחה, קריירה – הרגשתי שמשהו לא מדויק עבורי. הרגשתי תקועה וחסרת מוטיבציה.

במשך תקופה ארוכה עברתי טיפולים רבים וצללתי לתוך נשמתי, שם גיליתי מה אני באמת רוצה לעשות בחיי – ללוות נשים שנמצאות במקום שאני הייתי כי אני מאמינה שכל אחת יכולה לחיות חיים מלאי תשוקה, אהבה עצמית ועשייה מדויקת.

אני מלווה נשים באתגרים/משברים רגשיים בחיים ומסייעת להן לגלות את כוחן מחדש דרך העצמה אישית, ריפוי וכלים מיוחדים שתומכים בהן ביומיום. אני עושה זאת באמצעות מפגשים אישיים ומעגלי נשים עוצמתיים.

איפה המעגל מתקיים ואיך אדע מתי יש?

מעגלי הנשים מתקיימים בקליניקה שלי בקדימה – ומגיעות אלי נשים מכל אזור המרכז והשרון. אם את רוצה לדעת מתי התאריך הבא מוזמנת למלא את הפרטים שלך למטה ואני אחזור אליך או להתקשר אלי

עם מה תצאי בסיום:

מעגל נשים יעניק לך את כל התמיכה שאת זקוקה בשביל לעבור שינוי או משבר בחיים- אחווה נשית שתעצים, תקשיב, תיגע ותצלול לנבכי נשמתך. במעגל אני אדריך אותך ואעניק לך מגוון כלים ייחודיים שיסייעו לך להתמודד עם אתגרים ביומיום, להגיע למימוש עצמי ולהתאהב בעצמך מחדש. ​

"One woman is a tiny divine spark in a timeless sisterhood tapestry collective; all of us are Wild Women"

אשמח לעזור גם לך וללוות אותך בדרך להגשמה העצמית שלך, מוכנה לצאת לדרך?

לפרטים נוספים על מעגל הנשים הבא מלאי את הפרטים שלך ואני אחזור אליך בהקדם.